Overlijden Bert Nieboer

Gestart door Martine, 26 juni, 2025, 11:22:50

Vorige topic - Volgende topic

Martine

Beste forumleden,

hiermee wil ik jullie op de hoogte brengen van het overlijden van Bert Nieboer. Bert was al geruime tijd ziek en is enkele weken geleden gestorven. Het Repair Café-forum was Berts liefhebberij. Hij heeft er jarenlang heel veel tijd en energie aan besteed. Ook toen hij al ziek was; het leidde hem af, zei hij, en hij wilde het blijven doen zolang het kon. Op een gegeven moment lukte dat helaas niet meer. Ik heb kort voor zijn overlijden nog contact met hem gehad en heb hem laten weten hoezeer we zijn inzet hebben gewaardeerd.

Berts overlijden is voor ons forum een groot gemis; hij hield dagelijks alle berichten bij, modereerde en was van alles op de hoogte. De afgelopen weken heeft er wat dat betreft veel stil gelegen. We hopen iemand te kunnen vinden om Berts taken over te nemen. Mocht iemand hier belangstelling voor hebben, dan is het het handigst als je dit per mail laat weten via info@repaircafe.org. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet,
Martine Postma

Paul Joosten

RIP Bert. Ik heb hem leren kennen als een betrokken persoon en we hebben ook persoonlijk diverse malen overlegd over het modereren en onderhouden van een forum. Ik doe dat zelf op een ander forum.
"Try and leave this world a little better than you found it" [Baden Powell]
"Verbeter de wereld, begin bij jezelf"... [algemeen]
..."maar stop daarna niet en help ook een ander op weg!" [Paul Joosten]
https://duurzamehuizenroute.nl/locatie/vrijstaande-woning-1905-veendam

hvm

Bert was hier zeer actief en betrokken. Hij zal zeker gemist worden!

Ten aanzien van zijn vervanging: is het een idee om te kijken naar een (klein) groepje moderatoren zodat het niet (zwaar) op één persoon rust? Dat maakt vakanties mogelijk, en onderling overleg. Heb hier op andere fora goede ervaringen mee.

Groet,
Hans

Martine

Dat lijkt me een goed idee, Hans.