Beste Bert en Bertrand,
Dank voor de nuttige tips.
Het filmpje had ik een tijdje geleden gezien maar ik had er verder niets mee gedaan (wel amusant – of eigenlijk erg - hoe die zenuwachtige Deense man zijn toestel sloopt). Doordat je mij het filmpje terug bezorgd had heb ik het nauwkeuriger bekeken. En inderdaad, tussen minuut 12 en 14 kan je zien hoe het werkt.
De drukknop heeft twee nokjes die in een gesloten (blauw) en in een open houder (geel) passen. De kunst bestaat erin om met een dunne platte schroevendraaier tussen de nok en het chassis (zie foto twee) in te wriemelen. Op die manier kan je eerst de ene kant van de drukknop omhoog wippen en dan de andere kant.
De nok aan de binnenkant (zie gele cirkel) is robuust en kan niet stuk. Het nokje aan de buitenkant (blauwe cirkel) is echter erg fragiel en zal snel breken als je niet voorzichtig tewerk gaat.
In ieder geval ben ik nu aan de stuurprint geraakt dankzij jullie tips, waarvoor dank!
Dank voor de nuttige tips.
Het filmpje had ik een tijdje geleden gezien maar ik had er verder niets mee gedaan (wel amusant – of eigenlijk erg - hoe die zenuwachtige Deense man zijn toestel sloopt). Doordat je mij het filmpje terug bezorgd had heb ik het nauwkeuriger bekeken. En inderdaad, tussen minuut 12 en 14 kan je zien hoe het werkt.
De drukknop heeft twee nokjes die in een gesloten (blauw) en in een open houder (geel) passen. De kunst bestaat erin om met een dunne platte schroevendraaier tussen de nok en het chassis (zie foto twee) in te wriemelen. Op die manier kan je eerst de ene kant van de drukknop omhoog wippen en dan de andere kant.
De nok aan de binnenkant (zie gele cirkel) is robuust en kan niet stuk. Het nokje aan de buitenkant (blauwe cirkel) is echter erg fragiel en zal snel breken als je niet voorzichtig tewerk gaat.
In ieder geval ben ik nu aan de stuurprint geraakt dankzij jullie tips, waarvoor dank!