Consumentengids feb 2023

Gestart door ddenhamer, 25 januari, 2023, 10:19:00

Vorige topic - Volgende topic

ddenhamer

Beste mensen,

Omdat ik het met hem eens ben, citeer ik een bericht van onze oprichter en erelid aan de consumentenbond:

[ik citeer]
Ik lees met stijgende verbazing het artikel van Daphne van den Berg op pagina 28 "Repareren moet makkelijker en goedkoper worden"

Lijkt een zorgvuldig artikel, maar tot mijn grote verbazing geen woord over de enorme bijdrage die de Repair Café's leveren: aan de inderdaad soms moeizame reparatie van allerlei artikelen,
aan de bewustwording van de mogelijkheden van reparatie, aan verzamelen en verspreiden van gegevens over mogelijkheden van reparatie.
Dit is voor de Consumentenbond een gemiste kans om de betekenis en het nut van de Repair Café's te onderschrijven.

[einde citaat]

Dirk

Bert

Dirk,

Helaas kan ik je niet volgen, is dit niet meer een reactie die je moet geven bij de consumentenbond?
Want de verwijzingen kan niemand lezen, die geen lid is van de consumentenbond
Groetjes,


Bert

ddenhamer

Dag Bert,

Het is een kopie van het bericht dat hij aan de consumentenbond heeft gestuurd en bedoelde ik vooral ter kennisgeving aan de forumleden.

Ik neem aan dat ik je/jullie hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Vriendelijke groeten van

Dirk

Bert

Maar je maakt een bericht met alleen raadsels, want wie is "onze oprichter en erelid" en waar gaat het over? Een artikel wat we niet lezen kunnen. Wat draagt dit bij aan het forum?
Groetjes,


Bert