Strijkijzer Philips Comfort plus 610 type HD 1506/B
Opeens werkt het rode lampje bovenop niet meer en de strijkbout wordt niet meer warm.
Achterkant open gemaakt en meet 230 Volt, maar wat moet ik over het lampje meter?
En de volgende vraag hoe krijg ik de strijkbout open zonder wat te breken?
Opeens werkt het rode lampje bovenop niet meer en de strijkbout wordt niet meer warm.
Achterkant open gemaakt en meet 230 Volt, maar wat moet ik over het lampje meter?
En de volgende vraag hoe krijg ik de strijkbout open zonder wat te breken?