Citaat van: Bert Voorburg op 17 mei, 2026, 23:21:08Volgens mij is het verwijderen van paneel 1 niet nodig. Je kunt paneel 2 ook verwijderen door vanuit de ronde gaatjes in het compartiment voor de stoofzuigerzak met een smalle schroevendraaier o.i.d. te duwen.Dag Bert,
Hartelijk dank voor je waardevolle aanvulling. Zo kan je paneel 1 inderdaad laten zitten.
Net thuis gekomen van de buitenlandse reis heb ik meteen gekeken.
Een pendrijver van 2,5 mm of de lange steel van een L-vormige 2.5 mm inbussleutel pasten bij mij beter in de amper 3 mm grote gaatjes, vooral omdat het ruim 3 cm diep pas aangrijpt.
Mijn slanke schroevendraaiers waren daarvoor weer net iets te kort.