Gezocht roostertje lekbak Nespresso CitiZ

Gestart door Drambuie, 22 mei, 2023, 11:33:10

Vorige topic - Volgende topic

Drambuie

Voor het weer compleet maken van een gerepareerde Nespresso Citiz zoek ik het metalen roostertje dat op het lekbakje bij het smalle model (zonder melkopschuimer) zit.
Merk donor maakt niets uit: mag met gaatjes of met sleuven zijn. Briefpostkosten worden natuurlijk vergoed.
citizzwart rooster.jpgrooster citiz.jpg 
Van iets dat stuk is leer je het meest.

Henk 2 leerdam

Net weer thuis uit het buitenland kan ik je aanbieden een roostertje van een Magimix  M100 Auto.
Het is van RvS plaat 0,7 mm dik, geen gaatjes maar sleuven; 135 mm breed; 87 mm diep; naar beneden omgezette rand 4,5 mm. Dit betekent dat als de radius van de boog 135/2 = afgerond 67 mm bedraagt, dat dan het rechte stuk van het roostertje 20 mm is. Op de foto van jouw Citiz lijkt dit langer te zijn.
Als je denkt dat het op grond van de maten toch past, hoor ik per PB de adressering wel.

Hartelijke groet
Henk 2 Leerdam

Drambuie

Hallo Henk, Jouw roostertje gaat helaas niet passen, het moet specifiek van een Nespresso CitiZ zijn zonder melkopschuimer op de voetplaat.
Afmetingen ca. 95 mm bij 89 mm, RVS met omgezette rand van ca. 4 mm waarin 2 uitsparingen van ca. 3 mm aan de zijkanten bij de hoek met de rechte kant.
Hieronder het lekbakje waarop het moet passen.
Bedankt voor je meedenken, Alex (Drambuie)
rooster CitiZ 001.jpg
Van iets dat stuk is leer je het meest.