Voorstellen Repaircafe Lansingerland

Gestart door Remco, 09 april, 2024, 16:35:08

Vorige topic - Volgende topic

Remco

Wij zijn sinds 2019 actief in de regio Lansingerland. Ik was zelf al vanaf het eerste uur betrokken en mag sinds dit jaar de portemonnee beheren. Onze groep bestaat uit zo'n 20 vrijwilligers.

Ik heb wel gelijk een vraag; Wie heeft er al kleding van repaircafe laten maken en hoe ziet dat er uit?

Ik zie graag wat reacties tegemoet.

M.vr.gr. Remco

Bert

Welkom Remco.
Ik ben het nog niet tegengekomen dat een Repaircafe "bedrijfskleding" zou hebben.

Wel dat er een beachvlag besteld werd.

Maar over het algemeen klots het geld niet tegen de plinten bij de repaircafe's.
En worden de fooien besteed aan een stuk gereedschap wat nog mist of tape, spuitbussen, wat bekende veel gebruikte onderdelen, zoals printdrukknoppen, krimpkous, stekkertjes, MKP condensatoren voor Senseo en veel gebruikte triacs.
Groetjes,


Bert

Remco

Dank je Bert,

Ik weet dat het niet veel voor komt maar het leek ons wel leuk. Wel even sponsoren zoeken maar dat moet wel lukken.
Ik heb wel e.e.a. gevonden op internet maar zie even niet hoe ik die kan uploaden.


Bert

Dat is niet zo moeilijk, maar je moet het even weten:

Kies in je bericht rechtsonder "meer" en dan "verander"
Onder het tekstvak "Sleep en plaats je bestanden" klikken

Dan je plaatje aanwijzen op de PC en de cursor zetten waar het plaatje moet komen.

Blauwe pijl drukken en geen pixels invullen
klik op "voeg toe"
en sla op.

2024-04-10 (3).png

2024-04-10 (4).png

Groetjes,


Bert

ddenhamer

Wij van RC Utrecht-Oost laten bezoekers de kostprijs betalen voor onderdelen als die nodig zijn; het arbeidsloon is gratis.
We vragen of bezoekers een bijdrage willen doen in de fooienpot, maar zeggen er bij dat dat niet hoeft.
Van de inhoud van de fooienpot kopen we gereedschap als dat nodig is (dat komt weinig meer voor) en drank en chips voor de borrel naderhand en we spelen redelijk quitte.
Misschien zijn we een uitzondering, maar we bestaan dan ook al ruim tien jaar.

Bedrijfskleding hebben we niet, wel naam-badges voor iedere medewerker.

Dirk

Remco

Hoi Bert,

Ik ga het proberen.

Eerst op "Bekijken" klikken. Dan verschijnt het venster onderin.
Je moet het inderdaad even weten. (volgende oefening wordt smilies invoegen ;-)

Kleding 1.jpg

Kleding 2.jpg

Kleding 3.jpg