Ik ben Niek

Gestart door Niek RC-Hengelo (O), 24 oktober, 2022, 17:01:44

Vorige topic - Volgende topic

Niek RC-Hengelo (O)

Hallo Repareerders,

Mijn naam is Niek. Ik ben ongeveer 2 jaar vrijwilliger bij RC Hengelo(O). Gezellige op een zaterdagochtend verrassende defecten verhelpen. Juist van de uitdagingen geniet ik. Het duidelijkste voorbeeld daarvan waren 2 kapotte fototoestellen die ik voorgeschoteld kreeg. Geen van de andere vrijwilligers had ervaring met fototoestellen, dus toen toch maar zelf aangepakt. Dat moest ik wel thuis doen, want de puzzel van toch echt te groot voor een zaterdagochtend. Hier houd ik wel van.

Na enige tijd lid te zijn van de club, werd ik gevraagd het onderhoud van onze Facebook-pagina de verzorgen. Zo langzamerhand neemt het aantal "volgers" toe. Daarnaast verstuur ik steeds, een week voordat het Repair Café open is, een persbericht. Zo staat er iedere keer een stukje in het wekelijkse huis-aan-huisblad en online-media. De bekendheid neemt zodoende toe. Ook verzorg ik het contact met andere partijen, zoals een bij het online-event van enige tijd geleden, de gemeente en Milieu Centraal.
De laatste weken werk ik aan de ingebruikname van de huisstijl zoals beschikbaar gesteld door de Stichting Repair Café.

Tot slot wens ik jullie toe dat we elkaar kunnen helpen om onze wereld duurzamer te maken.
Zo meteen zal ik een eerste poging doen daar een bijdrage aan te leveren door een uitleg te posten die interessant kan zijn als je via je website reparatie aanvragen wil laten binnen komen.

Met vriendelijke groeten, Niek