Reparatie Handleiding Senseo's

Gestart door Mynameisbob, 16 januari, 2014, 14:53:29

Vorige topic - Volgende topic

RC Wageningen

 Hallo hans,

Ik wil je graag nog een advies meegeven als er water in de senseo ,vooral als het  bij de electronicaprint terecht is gekomen,om deze gelijktijdig weer aan te zetten lijkt mijn niet echt  verstandig om verder defect aan de senseo te voorkomen. Het laten wachten tot het opgedroogd is,kan de na verloop van tijd de electronicaprint gaan oxideren en dan sluiting veroorzaken.

Als dan zoiets ontstaat apparaat beslist het appraat niet meer gelijktijdig aanzetten,om gevolgschade te voorkomen,want electronica en water gaan nu niet eenmaal samen.
Met een haarfohn in de warmtestand dit geheel droogblazen,tot men echt  van overtuigd bent dat alles weer droog is en daarna pas weer aanzetten,dit geldt trouwens voor alle electrische en electronische apparatuur waar water in terecht is gekomen.

ik wou u er tevens op wiizen als de ketel (boiler) is leeggemaakt als vorens aan te zetten opnieuw  te resetten en daarna de boliler opnieuw met water te vullen om schade aan de boiler te voorkomen, zie ook reparatiehandleiding Senseo

Groeten Simon