Repairmonitor

Gestart door Bert, 27 mei, 2023, 13:54:54

Vorige topic - Volgende topic

Bert

Ik zou de repairmonitor graag willen gebruiken, maar heb continu ruzie met het inloggen.
Het lijkt er op dat cookies en wachtwoorden elkaar dwars zitten.

Ik werk het liefst met mijn laptop, maar in het repair cafe met mijn tablet.

Maar als ik de toegang heb gehad via de laptop, wordt ik op de tablet geweigerd.

De wachtwoorden zijn opgeslagen in lastpass wachtwoordkluis.

De een blokkeert schijnbaar de ander.

Dus nu dan maar alleen op de laptop. Elke keer testen en dat blijft goed met het wachtwoord opgeslagen in de Chrome browser.
Helaas na 4 dagen is het weer mis.
En krijg ik deze melding:

2023-05-27 (1).png

of deze melding

2023-05-27.png


Kan dan weer via wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanmaken en dan gaat het weer even goed, maar dat is van korte duur.

Wie heeft hier ook problemen mee. Op deze manier is de lol er gauw af.
Groetjes,


Bert

Henk 2 leerdam

Dag Bert,

Nog nooit heb ik dat probleem ondervonden.
Maar had de website ook nog nooit gezien.
Ook in het menu van Repaircafe.org ben ik deze site nog niet tegengekomen.

Bij mij opent de website vlot en ik kan goed bladeren door de verschillende menu onderdelen. Een vraag om in te loggen ben ik nog niet tegengekomen.

Als Cookies weg werpen niet voldoende helpt zou ik toch een andere browser proberen.
Firefox kan een aanrader zijn. Goed gereedschap is het halve werk!
Overigens valt me in de 2e foutmelding op dat daar sprake is van het domein www.enzovoorts terwijl we tegenwoordig zaken doen met https://       https://www.repairmonitor.org
Misschien helpt dat?

Zodra ik weer wat ruimer in mijn tijd zit ga ik graag nog eens naar deze site kijken. Want het lijkt me een prima initiatief dat al vijf jaar onopgemerkt bestaat.

Leuk dat je me erop attendeerde.

Hartelijke groet
Henk 2 Leerdam

Bert

Ik heb ook Martine op de hoogte gesteld maar zij had geen last en kon het probleem niet reproduceren.

Intussen blijkt er heel wat gesleuteld te zijn en is de monitor ook openbaar geworden en het probleem is over.
Groetjes,


Bert