Auteur Topic: Slang voor Senseo  (gelezen 3197 keer)

Drambuie

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
    • Facebook Repair cafés Breda
Slang voor Senseo
« Gepost op: augustus 29, 2014, 06:26:13 pm »
Geschrokken van de prijs van een vervangend siliconenrubberslangetje van 14 of 25 cm. voor een Senseo bij de onderdelenhandel, ben ik op zoek gegaan naar een betaalbare oplossing. Uiteindelijk kwam ik terecht bij Brevo (www.flexibeleslangen.nl) waar men de juiste slang per rol van 25 meter verkoopt.
Op mijn vraag of ik 1 of 2 meter van deze slang los kon kopen voor de Repair Cafés in Breda, kreeg ik na uitleg over het concept van het Repair Café, een stuk van maar liefst 10 meter als sponsoring toegezonden. Dus als iemand nog om een stukje slang voor een Senseo verlegen zit; neem contact op met het Repair Café Breda of stuur mij een PM.
« Laatst bewerkt op: oktober 09, 2014, 10:46:13 pm door Drambuie »
Van iets dat stuk is leer je het meest.

Ellen

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Slang voor Senseo
« Reactie #1 Gepost op: september 09, 2014, 11:36:20 am »
Beste Drambuie,
Omdat ik op internet op zoek ging naar zo'n slangetje, kwam ik bij u terecht.
Is het mogelijk twee van deze stukjes bij u te kopen en deze op te sturen naar Vlaardingen?

Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Ellen

Drambuie

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
    • Facebook Repair cafés Breda
Re: Slang voor Senseo
« Reactie #2 Gepost op: september 09, 2014, 12:57:45 pm »
Hallo Ellen,
Als het voor een Repair Café of particuliere reparatie is, wil ik wel 40 cm. slang opsturen.
De verzendkosten (briefpost) en verpakkingskosten (belletjes envelop) zijn voor jou.
Als je op het envelopje bij Drambuie bij mijn berichtje klikt, kan je me een mailtje met je gegevens sturen, dan handelen we het verder wel per mail af.

« Laatst bewerkt op: oktober 09, 2014, 10:46:38 pm door Drambuie »
Van iets dat stuk is leer je het meest.