Auteur Topic: Reparatiefilmpjes voor de Senseo  (gelezen 2947 keer)

KunnenWijHetMaken

• Gast
Reparatiefilmpjes voor de Senseo
« Gepost op: 09 juli, 2014, 14:56:59 »
Aan de hand van de Senseo handleiding heb ik het internet afgezocht naar goede reparatiefilmpjes.  Het aantal bruikbare reparatiefilmpjes viel nog erg tegen. Daarom wil ik iedere Senseo reparateur aanmoedigen een filmpje te maken van zijn reparatie. Nog beter is het om je  klant te vragen een filmpje te maken daar repareren en tegelijkertijd  filmen vaak erg lastig is. Door deze reparatiefilmpjes op YouTube te zetten kan een nog groter (internationaal)publiek bereikt worden waardoor weer meer Senseo’s gered kunnen worden. De reparatiefilmpjes die ik nog gevonden heb kun je terugvinden op http://www.kunnenwijhetmaken.nl/stapsgewijs-zoeken/zoek-apparaat.php?apparaat=koffiemachine . De ‘bijvangst’ van mijn zoektocht leverde een aantal leuke en/of leerzame filmpjes die de status ‘reparatiefilmpje’ net niet bereikt hebben. Een paar van deze filmpjes kun je terugvinden in het stuk  ‘Ups en downs  in het leven van een koffiemachine(gebruiker)’ op www.kunnenwijhetmaken.nl/blog/blog_07-07-2014.html .
 Frank