Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - sinoca

Pagina's: [1]
1
Reparatievragen / Re: Acer beamer geeft strepen
« Gepost op: 25 maart, 2020, 13:57:42 »
Hallo Bert,
ja ik heb hier een foto. Alhoewel ik dus nu wel ff de beschikbare documenten van daarga lezen, vindt ik geen drivers voor Mac...ik ga ff verder kijken, mocht jij hier toch wat tegenkomen, laat ff weten...
Ik heb daar ff ook in de Community ff een aanvraag gedaan, misschien weet daar iemand iets.

Groetjes, Sini



2
Reparatievragen / Re: Acer beamer geeft strepen
« Gepost op: 21 maart, 2020, 14:01:01 »
Hi Bert,

ja ik vindt zo toff, dat jij ff meekijkt en ff meedenkt...
Ik krijg bij de eerste link helaas geen echte informatie te zien, alleen een poging om de SID of seriennummer integeven. Helaas komt dan alleen dit...
een reset had ik idd al gegeven...helaas geen optie...

Nou ja, misschien komt hier iemand langs een weet het ff. Het blijkt mijn dat er met beamers juist een behoorlijke kwestie te zijn of jij het voor 500 Euros laat repeareren of een nieuwe koopt. Dat blijkt tenminste uit mijn internet-recherche....Beetje jammer, aangezien er veel in bepaalde instantie gedaan kan worden.
Nou ja heel veel bedankt, ff kijken of er iemand toch zich hiermee wil bemoeien.

3
Reparatievragen / Re: Acer beamer geeft strepen
« Gepost op: 20 maart, 2020, 19:16:07 »
Hi Bert, sorry, ff bezig geweest op de zolder.

Ja ik vrees ook dat er weinig aan gedaan kan worden, wat jammer is, aangezien het wel een sterk apparaat verder blijkt. Tenminste om weg te gooien....
De foto's die ik er nu op het laatst heb zitten te uploaden zijn gewoon in het normale keuze menu, als er helemaal nix ingeplugd is aan USB of HDMI. Zou niet weten waarom de balkjes van kleur dan veranderen....

nou, ik denk het is toch te moeilijke klus. Maar goed dan weet ik dat in ieder geval......

4
Reparatievragen / Re: Acer beamer geeft strepen
« Gepost op: 19 maart, 2020, 15:27:10 »
Hier wat ik in het menu voor USB zie, nu wel blauw en niet roze

5
Reparatievragen / Re: Acer beamer geeft strepen
« Gepost op: 19 maart, 2020, 15:21:58 »
Ok ik heb ff een USB erin gedaan en het beeld is er al tijdens de menukeuze duidelijk gestreept. Dus ik ben bang, dat het niet in de poorten zit, maar intern.
Ik heb ook naar de handleiding (dankje daarvoor) een reset gegeven, helaas zonder verbetering.

Dus ik heb nu vandaag ook een beetje zitten lezen op internet, misschien is het een optie toch met de beamer - ooit als de Corona over is - dan toch langs te komen en ff open te schroeven en ff all contacten op de mainboard ff te checken....? als er een chip stuk is, dan kun jij daar uiteraard nix aan doen, maar mocht toch een kabel niet goed zitten of stof erin zitten zou het wel  kunnen helpen.....?

6
Reparatievragen / Re: Acer beamer geeft strepen
« Gepost op: 19 maart, 2020, 14:56:49 »
Hallo Bert,

ja de tweede HDMI heb ik ook al geprobeerd. Helaas zonder succes. Bij de foto, waar alle schermen geopened zijn, hoort eigelijk alles wat er roze is, niet in het beeld. Het verschil van de twee beelden, die ik heb geupload, is een instelling waar ik binnen de computer kan kiezen of de laptop-beeldscherm van de computer 1:1 wordt mirrored of alleen een bepaald scherm. Daarom heeft een van de plaatsjes zwarte strijpen en de andere roze....

Maar ik zal ff kijken of ik via een andere medium een andere beeld krijg en kom dan hierop terug....Dank voor de input!  :)

7
Reparatievragen / Acer beamer geeft strepen
« Gepost op: 19 maart, 2020, 11:05:48 »
Hallo allemaal,
Ik heb een Acer beamer P7500 van een tent kunnen overnemen. Zo te zien doet hij het niet goed, wat dan blijkbaar wel de redenen is, dat ik hem mocht hebben.

Hij geeft van wat vreemde strepen met rare verkleuringen aan.
Ik dacht deze aan mijn moeder in haar kerkgroep te willen geven, zodat de dames er wat leuk oude filmpjes kunnen kijken.

Mijn vraag is, weet iemand misschien of dit een ingewikkeld technisch probleem is of of er misschien wel met een beetje geluk dit makkelijk oplossen valt? Kan ik met dit probleem bij een van de Repaircafes terecht? Ik vraag omdat een beamer tegenover een kapotte waterkoker vast wel ff wat ingewikkelder is en ik niet met een duidelijke te groot klus wil aankomen, aangezien ik niet weet wat allemaal wel of niet mogelijk is.

Ik heb verschillende HDMI kabels gebruikt.
Ik heb alleen een functie voor een lamp reset kunnen vinden, helaas geen optie om dat gehele ding op werkinstelling terug te zetten.
Helaas blijft na de lamp reset die zo.
Uit mijn recherche blijkt dat het toch wat met de mainboard te doen valt. Maar goed, ik ben zelf ook niet de grootste techneut.

Dank alvast van deze kant.

Pagina's: [1]