Hoe werkt de Repair Café-beeldbank?

Gestart door Nina, 27 januari, 2016, 16:10:49

Vorige topic - Volgende topic

Nina

Heb je een mooie Repair Café-foto gemaakt en wil je deze met anderen delen, dan kun je de foto in de Repair Café-beeldbank zetten.
Ben je op zoek naar een mooie Repair Café-foto, dan kun je die hier vinden en downloaden.

Hoe deel je foto's?
Stap 1. Ga naar de 'Repair Café-beeldbank' en klik op 'nieuw topic', rechtsboven de paarse balk;
Stap 2. Klik op 'bijlagen en andere opties' en kies de bestanden die je wilt uploaden.
Stap 3. Noteer in het reactieveld: de bestandsnaam, het fotobijschrift en de credits, dus wie is de fotograaf en wie is de eigenaar.
Stap 4. Klik op 'Bekijken' als je de foto's en je bericht wilt controleren. In orde? Klik dan op 'Opslaan'.

Je kunt de eerste reactie van administrator Nina als voorbeeld gebruiken.

Wat zijn de regels van deze beeldbank?
- De foto's in deze beeldbank mogen door iedereen worden gebruikt voor communicatie en publiciteit.
- Alle mensen die op deze foto's staan, hebben hiervoor toestemming gegeven aan degene die de foto in de beeldbank publiceert.
- Iedereen die foto's van deze beeldbank gebruikt, plaatst de bijbehorende credits bij de foto's.

w.lenderink

Zo begon in 2014 onze actie met Senseo's. Repair Café Deventer.
In de volgende 2 jaren heb ik  alleen al wel 60 Senseo's gerepareerd.

Sjuut

Beste Nina, via Google search ben ik op deze pagina terecht gekomen. Helaas kan ik geen enkele van de afbeeldingen openen. Steeds krijg ik deze melding: 404 File Not Found. Is dit door een instelling op mijn laptop, of is de beeldbank niet meer in gebruik? Alvast bedankt voor je reactie.